Chokladrutor

dsc_0006 (MMS)

Har precis bakat chokladrutor men kan dock inte slutföra bakandet, med tanke på att mamma inte har något florsocker. Så det får bli att avsluta rutorna senare idag. Vad planerna lyder idag är att bara ta det lugnt nu på dagen och sedan in emot eftermiddagen/ kvällen så bär det av in till stan ensam för att träffa min kära vän Melika. Har inte träffat henne på ett bra tag så det ska bli skit kul att ses och snacka massa skvaller. Hur det kommer sig att jag ska åka själv in beror på att min syster vill umgås och passa Melvin samt sova med lillskiten. Så det ska hon få göra, men det kommer kännas tomt i sängen då jag kommer hem efter stan. Buhu, men men. Måste se det från den ljusa sidan; jag får en del egentid! Nu när jag precis bakat klart så ska jag ta och vila lite så att jag orkar träffa Melika senare. Resterande folket ligger förtillfället också och vilar så det passar ju bra. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback