Pratkvarnen

Idag har vi inte gjort så mycket, inte än så länge i alla fall. Vi tog oss en promenad bort till Coop tillsammans med Sanaz och handlade lite smått som vi behövde hem. Sen har vi inte gjort så mycket, mest varit hemma och tagit det lugnt och busat en hel del med varandra. Melvin har blivit så pratglad på senaste tiden, det är verkligen underbart att lyssna på. Alla hans gulliga snutteljud får man inte nog att lyssna på när han väl sätter igång. Mammas lilla pratkvarn! ♥

Just nu har jag precis fört över alla bilderna ifrån kameran till datorn och sorterat vart enda litet kort. Det har tagit sin tid, men det har det varit värt. Nu ska jag bara föra över varje mapp till en annan hårddisk så att jag har alla bilderna i säkert förvar. Det skulle ju vara skit synd om bilderna försvann, så jag håller mig på den säkra sidan.
Medans jag har hållt på med detta så har Melvin legat och sovit så gulligt, eller jaa han sover ju fortfarande så jag passar på att fixa med detta innan han vaknar. Lika bra, för annars kanske jag bara hinner med de halv dant.

Vi hörs senare, ska fortsätta medans jag kan!




Melvin ligger så ljuvligt och sover medans mamma fixar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback