Redan 10 månader sedan

Det blev tyvärr inget besök på försäkringskassan idag, hon skulle tydligen dit imorgon och inte idag. Det är som vanligt med min mamma och hennes planering.. Men men, jag och Melvin fick oss en promenad i alla fall och sedan då vi kom hem igen så passade jag på att lägga mig och vila tillsammans med min lilla prins tätt intill mig. Det finns inget ljuvligare än att ligga brevid min son och bara mysa och somna vid hans sida! Då vi vaknade till så höll vi på att busa med varandra som vi alltid brukar göra då vi vaknar. Det är så härligt att se att Melvin ler och skiner upp som en sol direkt då han vaknar på morgonen. Det får verkligen mitt hjärta att smälta rejält!

Imorgon är det dags för oss att bege oss upp till centrumet och gå på ett återbesök hos min BM som jag gick hos under graviditeten. Hon ska undersöka och se om jag läkt som jag ska och vise versa. Så det är bara att hålla tummarna att det ser ut som det ska där nere, haha!!

Juste, jag ska även passa på att fira lite. För imorgon har jag varit rökfri i 10 månader. Kan ni tänka er att det redan har gått 10 månader sedan jag rökte min senaste cigg. Det känns verkligen härligt att säga att man stått emot i 10 månader ifrån ett begär som jag inte kunde klara mig utan i en dag. Nu är jag stolt över mig själv!

Nej nu har det blivit dags för att krypa ner brevid Melvin som sover så ljuvligt i sängen på sin plats längst in till väggen. Vi hörs imorgon, gonatt på er! ♥



Kommentarer
Postat av: Mariah

sånt påslakarn har cornelia med =)

2010-05-08 @ 10:59:21
URL: http://corneliasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback