Öppna förskolan

Gokväll!

Vilken underbar dag det har varit idag. Solen har varit otroligt varm och det har verkligen varit en sommardag idag, helt underbart!
Vi var ju på öppna förskolan idag och det var inte direkt som jag hade föreställt mig, men det var helt okej. Jag hade dock hoppats på lite mer sysslor för barnen men vi satt bara och pratade lite grann och sen var det klart? What, ska det inte vara något mer än så? Aja, får ge det någon chans till tills att jag väljer att avgå därifrån. Det kanske blir bättre de kommande gångerna, då har ju våra barn blivit lite äldre också.

Imorgon ska vi åka tillsammans med Linda och Mikaela till Ikea och handla bland annat en ram som vi ska använda till att göra hand och fotavtryck med på öppnaförskolan. Det är lite billigare att köpa en ram och göra själv, än att beställa ifrån ett företag och betala tusentals kronor. Dels är det billigare och charmigare och göra det själv. Man kan liksom göra sin egna stil med den, vilket gör den helt unik.

Så det är nog dags för mig att krypa ner brevid min son och sova tillsammans med honom så att jag får mig några timmars sömn inatt och orkar med och kolla runt på Ikea imorgon tillsammans med dem. Ta hand om er, gonatt allesammans! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback