Öppna förskolan

Gomorgon!

Har varit vaken i några timmar och har redan hunnit äta både frukost och fixat iordning mig. Så nu sitter jag och väntar på att tiden ska rulla iväg och vi ska åka upp till centrum och möta upp Linda och Mikaela för att först gå förbi BVC för att dom ville väga och mäta deras barn. Sedan ska vi ta och gå till öppna förskolan och tillägna resterande av dagen där. Det ska bli trevligt tycker jag och ser fram emot att vara där.
Men vi ska inte mötas förens om en timme så vi har en del tid att bara sitta och ta det lugnt det vill säga tills att vi ska gå. Fast jag funderar på om vi eventuellt ska ta och gå redan nu och ta oss en promenad upp dit. Vi får se hur vi gör, Melvin ska först och främst ha mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback