Morsdag!

Gokväll allesammans!

Först och främst ska jag säga ett stort grattis till både mig och min mamma på morsdag! ♥

Idag har också varit en sådan här slapp och orkeslös dag, jag vet inte varför jag blivit så den senaste tiden. Jag tror att det kan bero på allt onyttigt som jag stoppar i mig istället för att äta nyttigt och tänka mig för. Så nu får det fan bli ändring på det från och med imorgon, och då menar jag verkligen TOTAL förändring. Inte ens en liten kaka kommer åka ner hos mig förens Melvins dop.. Så vi får se hur förändringen blir på mig med både kroppen och hälsan efter ett tag.

Dags för sängen nu för min del så att jag orkar upp tidigt imorgon bitti och får en del samtal uträttade! Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback