Längre än bara någon vecka

Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar som är inne i ugnen och gräddas till max. Det blir en stor och god lassagne till middag, mums!
Innan vi satte igång med middagen så gick vi förbi Coop och handlade lite smått tills ikväll samt en varm svart fleece tröja till Melvin. Dock är den lite stor men det är bara bättre det, då kan han ha den längre än bara någon vecka, sen var den billig också så vi körde till.

Vart tvungen att gå iväg och hämta upp Melvin och byta blöja på honom, så nu sitter jag och ammar honom medans jag sitter här och skriver med en hand som en handikappad jag vet inte vad. Men de funkar de med om man vill! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback