Håller tummarna!

Fick för några timmar sen ett eventuellt possitivt besked utav Sanaz som ringde och berättade att dom söker en heltids bagare på hennes jobb från och med augusti. Fyfan va underbart det skulle bli om jag fick det arbetet, dels för min och Melvins del och sedan att jag har min kära vän tillhands varje dag.
Men den enda nackdelen kan vara att det ligger i vällingby, men man vänjer sig utav sträckan efter ett tag. Det gjorde jag i alla fall då jag åkte till globen varje fredag kväll innan jag blev mammaledig.
Jag ska inte säga och hoppas för mycket för då kanske det blir pannkaka av allt och det vill vi ju verkligen inte. Men hålla tummarna kan vi i alla fall göra!!

Planerna för idag var ju att jag skulle sätta mig och ringa en del samtal, men det sket sig totalt. Så det får bli att jag sitter nu i helgen och planerar lite mer om Melvins dop till exempel. Kan ju inte bara ringa dit och boka dopet och sen har jag inte ens planerat någonting alls. Nej lite planering behövs innan tycker jag. Så jag får ringa runt ibörjan av nästa vecka helt enkelt..

Nu sitter vi här hemma jag, Melvin & min mamma och väntar på att min syster ska komma hem med våran mors bankomatkort, som hon tydligen haft i sin jackficka ett par dagar. Vi behöver handla hem kvällens middag samt eventuellt lite gott tills ikväll också. Men hon kommer väl hem om drygt en timma så det är inte så farligt.
Medans vi väntar på henne ska jag nog ta och planera dopet lite grann så att man har en liten grund till att börja med. Det är ju alltid bra att ha det vill säga.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback