En överraskning

Idag har vi inte gjort så mycket förutom att suttit inne då det bara öste ner regn och blixtrade som bara den. Men då det äntligen blev lite uppehåll åkte vi och hälsade på Melvins mormor och överraskade henne. Hon har nämnligen varit borta hela helgen i en liten sommarstuga som hon fått låna över helgen utav en av hennes väninnor.
Så vi har tillbringat några timmar där ute tills att vi sedan åkte hemåt och åt resterna ifrån gårdagens tacos framför tv samt gårdagens snacks som fans kvar. Och nu sitter vi som två uppsprängda jag vet inte vad och är mätta utav både de ena och det andra. Att krypa ner i sängen brevid min underbara solstråle skulle inte sitta helt fel just. Men innan jag tar och gör det ska jag ta och sätta på en maskin med tvätt så att det är klart tills inatt så är det bara att skifta till torktummlaren då jag ammat, för då är det bara att vika allt imorgon bitti då vi vaknat.
Aja, dag att fixa iordning det så att jag sedan kommer i säng.

Gonatt! ♥


Moster har varit busig och låtit mig smaka på lite godis och jag älskade det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback