En heldag på IKEA

Jag slänger in ett kort litet inlägg om dagen innan jag går och lägger mig för idag.
Dagen började inte på det bästa sättet på grund av att jag knappt fick sova någonting inatt för att Melvin vaknade tydligen varje timme och ville ha mat? Fråga mig inte varför men så var det i alla fall och de reflekterade att vi (jag) var rätt så trötta idag.
Vi åkte iväg till IKEA idag tillsammans med Linda, Mikaela & Sandra tillsammans med våra barn och tillägnade i stort sätt hela dagen där med varandra. Vi hade det verkligen mysigt tillsammans. Tanken med att vi åkte dit var att vi skulle handla en ram till att göra avtryck utav våra barns händer och fötter, men jag fick med mig lite mer än så. Inte för att det var så mycket men i alla fall.

Efter at ha varit ute hela dagen idag och gjort ärenden så märker man på både mig och Melvin att det tog på oss. För Melvin var verkligen svår väckt då vi kom hem och mina ögon vill slutas igen när som helst. Så det är nog lika bra för mig att stäcka ner för idag och sova. För imorgonbitti vid 9- tiden ska jag möta Linda och Mikaela uppe vid centurm och ta oss en morgon promenad tillsammans. Så det behövs som sagt lite ny energi.

Gonatt på er! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback