Vad är felet?

Först och främst vill jag säga grattis till dig Melvin på din 3 veckors dag!

Men idag har varken jag eller Melvin sovit bra alls, med tanke på att han varit väldigt grinig idag och ordagrant vägrat och sova! Under natten sov han väl drygt 3- 4 timmar och sedan vaknade han igen efter 1½ timmar och sedan varje timme och sedan slutade de med att han vaknade var 10:e minut. Så ni förstår nog. Man hann liksom aldrig komma in i själva koman eller hur jag ska uttycka mig.
Jag undrar vad det kan vara med tanke på att blöjan kan vara torr, han kan ha fått mat i 1 timmes tid, han kan ha fått rapa och blivigt "tränad", men endå är han grinig och skriker?!
Det kan ju inte vara att han har ont i magen med tanke på att han får kolikdropparna innan varje amningstillfälle!?

Aja, ju mer jag funderar på det så blir jag galen. Just nu försöker Malin (Melvins morster) med att trösta honom så att jag får lite andningsrum. Får ta upp detta imorgon när vi ska till BVC på en kontroll imorgon vid 11- tiden, så får vi se vad hon säger.

Ska gå och ta över nu, för jag märker att Malin börjar tröttna!


Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Tyvärr följer det inte med en insturktions bok vid leveransen. Jag såg inte någon iallafall.

Så det gäller att leta efter de "rätta knapparna" att trycka på. Det kan ta sin tid fast man har prövat 280 olika trix som ändå inte hjälper.

Det största av av är en MORS TÅLAMOD!!!

Kram mamma/mormor

2010-03-12 @ 13:14:22
Postat av: Therese

Önskar att jag bott närmre så jag också kunde försöka lite så du kunde få vila. Men pussa honom grattis på 3veckorsdagen :)

2010-03-12 @ 16:39:08
URL: http://teml.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback