Mys tycker vi om!

Idag gick vi upp vid 09- tiden och har faktiskt bara tagit det lugnt idag än så länge. Vi har suttit och kollat på tv, suttit framför datorn lite grann och sedan har vi även myst en hel del tills att han somnade för ett tag sedan. Han ligger och njuter och sover så gott här intill mig. Han är så söt att jag bara vill äta upp honom! :D Det är nästan som om man själv önskade att man var så liten och bara blev omhändertagen. Haha, lite svårt men tanken kan ju alltid frestas!

Ska ta och väcka lillfisen snart för att de finns en stinkande blöja som behöver bytas känner jag. Sedan ska jag ta och fixa iordning maten tills ikväll och sen får vi se hur kvällen slutar. Den kommer nog antagligen bli en lugn och härlig kväll med massor med mys. Ska tillägna den tillsammans med min älskade son! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback