Ompysslad

Besöket hos BVC gick väldigt bra idag. Hon mätt, vägde, kollade om han var fukuserad med blicken sedan lite andra små saker. Kurvan för längden samt vikten följer han som han ska. Längden han nu har är 55.3cm och vikten ligger nu på 4350g, som sagt så såg och var allt som de skulle. Min lilla prins växer och blir stor och stark! :) Sedan så kollade vi om han var fukuserad med blicken och det var han som tur var. Har försökt att kolla om han varit det, men han har liksom vägrat att följa mina föremål eller mig då jag kollat det. Men idag så var han helt fokuserad i blicken och det var skönt att veta.

Efter besöket så kommer min väninna Malin in till BVC och överraskar mig eller vad man ska säga och frågar om vi ska ta sällskap hem på en promenad, och jag tackade mer än gärna ja. För jag hade endå tänkt att ta en promenad hem, så det var ju bara ett plus att få lite pratsällskap på hemvägen liksom.

Nu sitter jag och blir ompysslad i håret utav Malin (Melvins moster), väldigt skönt kan jag lova er. Det var ett tag sedan som någon höll på att pyssla såhär med mig så jag njuter till fullo. Kan ta kort på underverket och visa er hur det blir av det hon håller på med, jag hoppas det blir snyggt nu bara för det, haha! Men det tror jag nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback