Lugn dag

Idag har vi inte gjort något speciellt, utan bara varit hemma och tagit det lugnt. Vi vaknade och gick upp vid halv 10 och åt frukost både jag och Melvin och var sedan vakna en stund tills att vi båda två deckade i sängen i drygt 3 timmar, vilket var väldigt skönt. Känns som om jag varit på ett grovt träningspass och inte vilat mig på något sätt, men men det blir bättre om någon dag får vi hoppas!
Ska om en stund ta och fixa iordning lite middag/ lunch som får bli fiskpinnar med potatis. Var ett tag sedan jag åt fisk så det får det bli idag. Sen ska jag eventuellt bada Melvin trotts att det bara var några dagar sen senast, men han har spillt mat så de runnit så det skulle vara fräscht om han fick sig ett bad. Vi får se hur kvällen ser ut tidsmässigt och allt.

Aja, ska nu ta och glo lite på tv tillsammans med Melvin & moster Malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback