Inte längre än en millimeter bort

Passar på att slänga in ett snabbt litet inlägg medans Melvin ligger och sover själv och inte är minst en millimeter ifrån mig, haha. Han har varit väldigt envis idag och har inte velat vara ifrån mig alls idag. Han har ordagrant varit fast vid mig och tutten sedan imorse. Har suttit på ett och samma ställe idag och inte lyckats göra ett dugg, eller joo har hunnit med att läsa en del sidor ur boken jag fick i julas så det har varit skönt.
Vi får hoppas på att det blir bättre imorgon så att jag kan göra någonting annat än att bara sitta på rumpan och amma Melvin.
Nog om detta, nu är det dags för mig att krypa ner i sängen brevid honom så att jag själv får mig lite sömn och orkar med morgondagens nya äventyr. Så gonatt allesamman!

update; Kom på att jag glömde skriva att vi var och handlade en babysiter till Melvin igår. Han trivs verkligen att sitta i den med babygymet framför sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback