Vill ha det bästa erbjudandet

Sitter och kollar runt på internet om en galning efter det bästa erbjudandet på Sony Ericsson Xperia, har blivit helt förälskad i den och vill ha den typ helst igår! Så vi får väl se den kanske dimper ner i min brevlåda innan veckan är slut? ;)

Under förmiddagen har jag i alla fall fått lite tid till att dammsuga lägenheten och fixat lite grann bland prylar som låg här och där, samt umgåtts med min son som varit lite tjurig på gund av att han inte vilat någonting alls idag förutom nu då. Men vi får se hur länge han kommer sova, förhoppningsvis en timme eller två.. Dels så jag kan få lite ensamtid och dels så att jag kan kolla runt på internet en del.

Senare idag ska vi gå ut och ta oss en lite längre promenad! Jag säger det varje dag, men idag måste jag verkligen få ärslet ur soffan och gå ut, i alla fall en liten stund..
Men nu, dags att leta vidare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback