Vanan är bruten!

Melvin ligger förtillfället och sover som en stock i sin säng. Han har äntligen lyckats somna själv i sin säng, visst det tar ju en stund med lite proterter och så, men tillslut så slocknar han. Wohoo, vi lyckades ta bort en vana som han fått = somna i min famn vid tutten.

Medans han ligger och sover så håller jag på att kolla runt lite på internet på resor till min pappa, eftersom vi funderar att åka dit på semester i slutet av augusti. Men vi får se hur det blir med det. Vem vet, jag kanske får lägenheten och då kommer det inte finnas så mycket pengar kvar till resa om man säger så. Men vi får hålla tummarna till båda delarna så får vi se hur det blir...

Ska alldels strax krypa ner i sängen så att jag får sova några timmar innan han vaknar igen. Fast innan det så ska jag fylla i några pappren och läsa igenom några broschyrer jag fått hem. Så gonatt mina kära! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback