Öppnaförskolan & föräldragruppen

Ligger i sängen och kollar på Ugly Betty efter att ha betalat lite räkningar samt fixat lite grann på internet. Det är ju lika bra att passa på när man har en lite tid för sig själv som sagt. Melvin somnade tidigt idag och det kommer tyvärr relatera till att han kommer vakna tidigare och fler gånger inatt... Eller vem vet, han kanske sover lika länge endå?

Idag har vi i alla fall spenderat dagen på öppnaförskolan tillsammans med Linda & Elvira samt Mikaela & Liam innan vi skulle gå till BVC på föräldragruppen som började 15:00.
På förskolan satt vi och snackade om allt möjligt samt hämtade bobyn jag gjorde till Melvin förra gången vi var där med hans fotavtryck på. Ur gullig är den!
Sedan på föräldragruppen så satt vi och snackade om mat i olika typer, för det är ju snart dags för att börja ge smakportioner. Det ska bli spännande, ser fram emot det!

Men nu är det faktiskt dags för mig att fixa mig lite mat sen ska jag krypa ner i sängen och sova för kvällen, är faktiskt helt död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback