Inget dop för oss

Äntligen har Melvin somnat efter att ha skrikit som jag vet inte vad sen klockan 9- 10 imorse. Stackaren, vet inte hur han ska uttrycka sig då något är fel. Det är inte lätt att förstå varandra ibland. Men nu ligger han äntligen och sover i alla fall och det gör att jag får lite frihet.
Det var ju tanken att vi skulle gå på Elvira och Liams dop idag, men eftersom Melvin varit så gnällig så skippar vi det. Vill inte gå ut med stackaren då något är så fel, sedan så hinner vi inte komma dit på drygt en timme då jag inte ens hunnit med någonting sen vi vaknade. Synd för jag ville verkligen gå dit till deras dop! Jag hoppas att det går bra för dom i alla fall..

Tankarna vad vi ska göra idag är inga alls för tillfället, sitta hemma och ta hand om min gnälliga son. Vi tar oss väl en powerwalk lite senare så han verkligen sover sen. För han vaknade nu igen.... Dags att trösta min älskade son. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback