En shoppingdag i stan

Hann och orkade inte skriva någonting igår med tanke på att vi kom hem vid 21:30 tiden. Det blev liksom nästan raka vägen till sängs. Så jag tänkte berätta nu hur gårdagen var.

Det började med att vi mötte Mikaela och Liam uppe vid centrum och väntade tills att Linda och Elvira skulle bli klara på BVC, för att sedan åka vidare in till stan.
Vi började med att lämna tillbaka kläderna som vi åkte in för att byta/ lämna tillbaka så att det skulle vara gjort. Sedan så satte vi oss ner för att äta lite lunch, men ingen av oss blev speciellt mätta. En liten sketen lasagne bit, fyfan säger jag bara. Det stillade bara hungern inget annat.
Aja, sedan så gick vi runt och kollade en del i affärer tills att Mikaela och Liam tydligen skulle åka hem och Linda och Elvira åkte med dom så jag blev själv kvar där inne. Och inte klagar jag för det är lättare och roligare att shoppa själv än med flera andra. Men får liksom mer tid till att kolla i affärer, är man fler så blir det alltid att man går efter varandra. 
Och jag kom ju inte hem tomhänt heller utan fick med mig en hel del! Kommer lägga upp bilder och visa er.

Då vi kom hem ifrån stan så åkte vi förbi Coop tillsammans med Sanaz ANKA och handlade lite prylar som vi behövde hem. Vi satte oss även utanför Coop en stund och snackade lite skit tills att Melvin började protestera och vi började röra oss hemåt istället.

Hemma blev det dom vanliga rutinerna och sedan till sängs.


Dessa ursnygga kläderna fick Melvin igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback