Vi håller tummarna igen!

Vi har precis för en liten stund sedan kommit in ifrån våran uteplats där vi har suttit ute i solen och myst tillsammans. Vi hade det otroligt skönt. Jag passade på att sola lite grann, men hann dock inte med så mycket tills Melvin blev lite grinig. Men innan han började protestera så låg han och pratade med paraplyet så glatt och hade det väldigt roligt. Min lilla gullegris!!

Har suttit och kollat runt efter lägenheter och hittade en 2:a på Bergvägen uppe vid centrum på 61 m2. Den är skit fin i planeringen, fast jag vet inte hur den ser ut med väggar och så, men det återstår att se om jag får den de vill säga. Jag hoppas verkligen att jag får den. Det skulle vara så perfekt för mig och Melvin.
Inflyttnings datumet är 1:a juli så det är väldigt snart i så fall. Inte för att jag tror att vi får den, men endå, vi kan ju alltid hålla tummarna och hoppas!!

Juste angående lägenheten inne i stan på Söder så tror jag att det var en fake annons, för den försvann senare på eftermiddagen.. Synd att folk håller på så när det säkert finns flera hunda människor som söker lägenhet och så håller någon på att sådär på "skoj".. Aja, en del har är inte friska som sagt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback