Sommaren med Göran

Gu, vilken härlig nattsömn jag fick mig inatt. La mig dock lite sent men fick endå ett antal timmars sömn för att klara av dagen. Hur underbart som helst!
Vi har som sagt varit vakna några timmar och nu ligger Melvin vid sina leksaker och leker för fullt och jag passar på att skriva några rader medans jag har en liten stund ledigt.
Vad planerna är för idag är inga speciella, hade tänkt gå ut och ta en promenad lite senare. Sen får vi se om jag eventuellt kommer med min mamma på affrodans senare idag, eller om jag bara går med och tittar. Vi får se hur jag känner senare.

Nu ska vi i alla fall kolla på "Sommaren med Göran" tillsammans med dom resterande i familjen. Sen får vi se hur dagen blir. En promenad ska jag ialla fall ta mig, om det så blir själv eller tillsammans med någon. ♥


Kommentarer
Postat av: malin t.

tog bilden på kortet för jätte längesen och sen lämnade jag tillbaka kortet? om du kommer ihåg.. -.-<3

2010-06-28 @ 22:57:35
URL: http://tegelunge.blogg.se/
Postat av: MALIN

det är ingen fara.. alla vet ju att du är senil så jaa.. det är inget vi kan göra nått åt, tyvärr! jag prata med läkarna men nej.. vi får leva med senil-Emily resten av livet, life's hard sometimes :/

2010-06-28 @ 23:17:22
URL: http://tegelunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback