Två flugor i en smäll

Hade tänkt att berätta om vad vi gjort idag och igår så att ni hänger med vårat liv lite grann.

Igår så låg vi ute på våran baksida hela förmiddagen samt eftermidagen och solade och mös för fullt tillsammans med hela familjen. Sedan på eftermiddagen vid 15- tiden tror jag det var, så kom Linda & Elvira till oss och hälsade på en stund tills att vi bestämde oss för att promenera bort till Coop och handla oss varsin glass.
Sedan bestämde vi oss för att gå hem och fixa iordning middag och sedan mötas igen och ta oss en till promenad men denna gången bort till Lillsjön där vi satt och hade lite picknick med en del snacks som vi hade med oss. Vi satt väl där i drygt 2 timmar tills att vi bestämde oss för att gå bort till andra sidan Lillsjön där hennes pojkvän och hans vänner var och fiskade. Trevligt att vara lite fler och dessutom fiska. Helt underbart hade vi det hela den dagen!


Idag har vi tagit det väldigt lugnt med tanke på att vi inte sovit så väldigt bra inatt och vad det kan bero på vet jag inte. Han vaknade flera gånger och det var ett tag sedan som han gjorde det. Kanske bara var något tillfälligt, eller det får vi i alla fall hoppas på.
De enda "speciella" med dagen var att vi tog oss en promenad bort till Coop och handlade midsommar mat samt åt en tunnbrödrulle och njöt av solen innan vi promenerade hem igen.
Då vi kom hem så tog jag tillsammans med Melvin en kvälls dusch/ bad och det var lite läskigt till en börjanm men det gick hur bra som helst. Ska nog göra så framöver istället för att först bada honom och sedan då han somnat hoppa själv in i duschen. Bättre att slå två flugor i en smäll istället för att dela upp det.

Just nu sitter jag och glor på tv och stör mig oerhört mycket på min dator som är väääligt seg. Jag skriver en mening och den visar sig hundra år senare. Fattar inte varför den blivigt såhär men det är i alla fall jäävligt irriterande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback