Mys i Humlegården

Äntligen är jag klar med att fixa över alla mina bilder ifrån kameran till min dator och sedan över till extra hårddisken. De tog sin lilla tid men nu är det klart i alla fall.

Idag har vi tillägnat hela dagen inne i stan tillsammans med Ellen och Lucas.
Vi möttes upp vid 12:30 och tog oss en promenad till något ställe där vi skulle sätta oss och fika, men det slutade med att vi satte oss inne i Kungshalen och åt lunch istället.
Därefter skulle vi promenera bort till Humlegården, men Melvin proterterade och ville ha mat. Så det slutade med att vi var tvugna och stanna upp och ta en kopp kaffe, eller rättare sagt Ellen.
Då han var nöjd och belåten så fortsatte vi emot Humlegården och satt där i solen i flera timmar och bara njöt av solen och åt jordgubbar samt snackade skit som vanligt.
Det är verkligen underbart att ha en vän som man känt i flera år samt har samma livs situation för tillfället. Man kan verkligen snacka av sig och bolla med orden till varandra. Det är liksom lättare att prata med någon som förstår en till 100% än någon som inte fattar ett skit.

Juste, jag kunde inte hålla mig för att köpa en laddare till min dator idag. Och jag ångrar inte ett piss att jag köpte den, för det är verkligen en skillnad att sitta vid sin egna än att sitta vid någon annan/ annans dator. Man har en annan frihet på något sätt..

På tal om inget så har Melvin börjat lära sig att somna själv och det är väldigt duktigt av honom tycker jag! Det har pågått nu i två dagar så det är ju inte så värst länge, men endå. De går framåt i alla fall och förhoppningsvis kan han somna själv i sin säng nu framöver. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback