Glad över vänskapen våran!

Igår var vi som sagt i Nacka och hälsade på Mikaela och hennes tvillingar och enormt trevligt hade vi det. Det kan gå flera års tid innan vi ses men det är endå som om vi sågs igår. Det är verkligen en speciell relation som vi två har tillsammans och jag är verkligen glad över att du och jag har den vänskapen som vi två har!
Vi åkte i alla fall dit hela familjen och träffade dom och även Mikaelas pappa samt hennes sambo. Så vi fick träffa hela familjen, men dock inte hennes mamma. Men det får bli en annan dag helt enkelt.
Vi satt och snackade en del nya och gamla upplevelser och fikade bullar & hallongrottor som smakade väldigt gott. Märkte att Mikaela hade stått och bakat hallongrottorna själv eftersom endel var lite ner gräddade än andra, men gott smakade dom oavsätt!
Vi tog oss även en promenad ut till en park där vi gungade tillsammans med barnen och satt och pratade vid vattnet. Verkligen mysigt, jag skulle verkligen vilja bo där. Dels för att två av mina närmaste vänner bor där och sedan för att det är så oerhört fint ställe och även ett bra ställe för Melvin att växa upp.

Juste, fick även väldigt fina presenter utav dom. Lägger in ett kort så ni får se vad Melvin fick för fint!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback