Står inte ut längre!

Sitter och kollar på tv samtidigt som jag kollar runt på internet och väntar på att Melvin ska somna själv i sin säng. Han som då jag la ner honom, men vaknade dock 2 minuter senare (som alltid). Så nu får han ligga där och försöka somna om själv, för det har han ju lyckats med dom senaste 3 nätterna.. På hans gnällande låter de som om han kommer somna om i alla fall, så vi får se.

Håller i alla fall på att kolla runt efter lägenheter om jag hittar oss någon, men det är fan inte lätt. Vill verkligen ha ett eget boende på grund av MÅNGA skäl, orkar inte med att bo hemme längre. Det är föör begränsat och jag känner fan inte att man kan ha någonting ifred heller för den delen. Jag vet vad jag har till en början, men då jag ska äta eller ta fram något vet jag inte om det finns kvar eller inte, och så ska de fan inte vara!!!! Jag finner inte ord på besvikelse..
Så en egen lägenhet ska jag skaffa oss så snart som möjligt! Om det inte blir på egen väg ska jag få socialen att ge oss en.

Dags att fortsätta glo runt på ett omöjligt projekt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback