Städningen avklarad

Har precis blivit klar med städningen och det tog sin lilla tid med tanke på att Melvin inte alls ville att jag skulle städa utan umgås med honom. Så jag fick liksom städa en stund sen leka tillsammans med honom och sedan återgå till städningen. Sen mitt i allt så börjar han gallskrika utan någon anledning och då var de bara att släppa städningen helt och trösta honom i drygt 30 min, stackaren! Men jag lyckades tillslut få honom lugn och somna i sin säng, så nu ligger han och sover, och förhoppningsvis gör han det ett litet tag till så jag kanske hinner äta lunch. Jag hoppas på det i alla fall, om inte så får de vänta helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback