Frysen full med bullar

Sitter nu och väntar på att den sista plåten med bullar ska gräddas färdigt. Har hållt på och baka och fixat med dessa bullar sedan halv 9 ikväll, så det är ett tag, 4½ timme drygt och det är inte förens nu som jag hinner sitta ner och ta det lugnt. Men det är inte så konstigt när jag gjorde bullarna *2. Så nu finns det gått om bullar till dopet om man säger så, räknade för skoj skull ihop alla och det är drygt 80 bullar.
Det enda som är kvar att baka till dopet är tårtan och sedan ska jag antingen köpa småkakor eller så bakar jag själv. Vi får se hur jag gör.

Dags att ta ut den sista plåten nu och sedan är det dags för sängen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback