Första midsommar

En tidig morgon blev det för oss idag och lika bra var väl det med tankt på att det är midsommar idag. Melvins första midsommar och min första på drygt 7- 8 år? Jaa, hur det kommer sig att det var 7- 8 år sedan beror på att jag alltid åker mer till min pappa/ Melvins morfar varje sommar och hälsar på honom och släktingarna där nere och det har alltid varit strax innan midsommar som jag åker tyvärr. Och dessvärre minns jag heller inte hur man "firar" midsommar längre, har glömt bort de under dessa år. Men men nu är jag hemma och ska fira tillsammans med familjen och de ska bli så mysigt!

Sitter just nu och ammar lill prinsen som idag är helt vitklädd. Det är ju trotts allt sommar, även om jag inte riktigt förstått det ännu av någon konstig andledning? Sjukt men sant!
Efter jag ammat klar så ska jag fortsätta med att göra mig klar så att man bara kan gå sen istället för att stress fixa sig som alltid. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback