Flytta tillbaka dit jag kommer ifrån?

Nu har det gått lite väl många dagar sedan jag skrev någonting och det beror nog på att jag varit helt fast i att lära mig hur min nya mobil fungerar. Och nu vet jag nästan alla finneser och det är skönt! Jag verkligen älskar mobilen...

Sedan har jag suttit och letat efter lägenhet till oss, för jag vill verkligen ut härifrån snarast möjligt, och då menar jag typ nu idag/ imorgon. Men så snabbt går det nog inte, även om man vill.
Har även kollat efter en lägenhet nere i Trollhättan (staden där jag föddes), som ligger nere vid Göteborg, och lägenheterna är svin billiga. Det är som om jag kan köpa mig och Melvin en 3:a med bubbelbadkar för 85.000:-. Kan ni fatta 85.000:-??? Det är ju hur billigt som helt. Sen ligger den typ vägg i vägg med min morfar också.
Men vi får se, antingen bor vi kvar här uppe i Sthlm eller så flyttar vi ner till Thn. Min önskan skulle vara att flytta ner dit, så vi får se om jag tar mitt pick o pack och drar dit.

Ska fortsätta mitt letande nu. Önska mig lycka till! ♥



Visst har min prins en snygg sovstil?


Kommentarer
Postat av: Linda och Elvira

Det skulle verkligen vara jätte jätte tråkigt om du och Melvin flyttade till Trollhättan...men om det är det som känns bäst för er så önskar jag dig lycka till med sökningen. Men jag hoppas iaf på att du hittar något bra här i Stockholm. =)

pussar och kramar från mig och Elvira <3

2010-06-14 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback