En tidig morgon med en pratglad bebis

Mornarna blir bara tidigare och tidigare och Melvin blir mer och mer pratgladare på morgonen. Ibland är det skönt, men ibland kan det vara skit jobbigt rent ut sagt. Och idag är en sådan morgon som jag bara vill sova, men det vill ju absolut inte Melvin! Så det är bara att kliva upp liksom.. Har redan varit vaken i 1 timme och har nu börjat vakna till, så det är ju tur det eftersom Melvin är oerhört pigg och vill leka tillsammans med mig.

Vad planerna är för idag är faktiskt inte stora med tanke på vädret. Men det är ju fredag och det innebär städdag för min del, så det ska jag ta och sätta igång med om en stund också. Skönt att få det gjort så man har hela dagen kvar sen till annat trevligt. Får se om jag eventuellt tar en promenad senare trotts att det regnar, men skönt att komma ut en stund och få frisk luft.

Nu har de faktiskt blivit dags att byta blöja och byta om till dagskläderna och sedan är det frukost time för min del. Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback