En riktig sommarmorgon

Melvin ligger på golvet brevid mig och kämpar för fullt med att försöka vända på sig, men det går verkligen inte för stackaren! Tycker så synd om honom när han ligger och kämpar och tar i men lyckas liksom inte.. Jag sitter här och kämpar på och "hejar" på. Men inte för att han fattar vad jag gör, men endå. Mer inlevelse för mig, haha!

Idag på förmiddagen då vi vaknat tog vi tillsammans med Melvins mormor en promenad och satte oss i gräset och njöt av den fina sommarmorgonen. Snacka om mysigt!
Därefter gick vi hemåt och la oss på våran baksida och njöt av solen där med tills att vi skulle byta om och ta bussen upp till Kungsängen där vi skulle på möte på socialen. Det handlade om andra saker än om lägenhet och diverse, men träffade även min "socialkvinna" där och lämnade över en massa pappren som hon ville ha som bevis som styrker en del saker som vi talat om till henne. Hon berättade även att i början av nästa vecka så kommer hon att höra av sig till mig angående mitt/ mina ärenden, så jag håller tummarna att jag kommer få ett possitivt beslut på både de ena och de andra.

Senare ikväll hade jag i alla fall tänkt att baka lite grann tills dopet så att det fyllt på ännu mer och inte behöver baka så mycket då tiden väl närmar sig, utan då kan jag bara konsentrera mig på bara tårtan och inget annat.. Men vi får se när Melvin väl somnar ikväll och jag får tid till att sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback