En resa till Jarlaberg

Sitter och ammar Melvin nu innan vi ska klä på oss gå iväg till bussen för att sedan röra oss vidare till andra sidan stan, Jarlaberg som ligger i Nacka. Vi ska, tillsammans med hela familjen åka och hälsa på min barndomsvän, Mikaela och hennes tvillingar som bor där. Varför hela familjen kommer med är för att dom dels vill träffa dem, samt så vill dom kolla runt hur området är med tanke på att min mamma gärna vill flytta dit. Så vi får se hur vad hon tycker. Om jag ska vara ärlig så tror jag hon kommer älska de området, eftersom det är så mysigt.
Då vi endå är i Jarlaberg så ska jag passa på att hälsa på Melika som också bor där, men det beror helt på klockan samt om vi alla är pigga eller ej..

Dags att försöka klä på oss nu när Melvin precis ätit klart och sover så mysigt i min famn. Vi hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback