En lycklig mamma

MELVIN VÄNDE SIG IFRÅN RYGG TILL MAGE IDAG!! Jippii, snacka om att jag blev överlycklig då min lilla prins klarade det. ♥

Tyvärr blev det ingen promenad idag heller, men det kommer det bli imorgon inne i stan då jag tillsammans med Mikaela och Linda kommer åka in dit. Vi ska dels lämna tillbaka några plagg samt kolla på nya sommarkläder till våra underverk. Melvin har i och för sig en del kläder, men han har inga direkt sommarkläder. Så jag ska ta och köpa honom några skjorts och eventuellt linnen. Vi får se vad jag hittar för något snyggt.
Sen får vi se om jag eventuellt hittar några snygga linnen till mig själv.

Nu är det dags för sängen för att orka upp imorgon! Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback