Beställt och klart

Nu har jag klickat hem Sony Ericsson X10 Xperia och den kommer hem till mig inom 2- 3 dagar! Snacka om att jag är lycklig... Nu har jag äntligen ett abonnemang också så det är skönt att veta att jag alltid kan ringa om någonting skulle ske. Jag kan knappt vänta tills den kommer hem till mami.

Sitter nu och glor runt på internet om andra roliga saker, inte för att jag ska handla något mer för idag men endå. Roligt att kolla you know.
Melvin ligger just nu på golvet och pratar för fullt och håller på att försöka vända sig om, men han kommer som sagt bara halvvägs än så länge. Så vi håller tummarna på att han kommer vända sig om snart. Men han får ta sin tid, min lilla prins.
Dags att återgå till letandet och så ska jag passa på att umgås med Melvin innan det är dags för honom att sova.

Juste, vet ni vad jag hittade idag?? 3 stycken 4 klöver och en 6 klöver!! Snacka om att jag har turen på min sida förtillfället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback