Babycafé

Har precis lyckats få i mig frukost och sitter nu och kollar runt lite på internet medans Melvin ligger här brevid på golvet och pratar som jag vet inte vad. Han vaknade tidigt och ville ha upp mig, så vi har redan varit vakna i 2 timmar. Men har dock bara hunnit med att äta frukost ännu. Fattar inte vart tiden försvunnit?!

Senare idag ska vi, tillsammans med Linda, Mikaela och Nathalie, iväg till öppna förskolan på babycafé ifrån åldrarna 0- 1 år. Har aldrig varit där på måndagar så det kommer bli trevligt. Men jag vet dock inte hur mycket själva fikat kostar om det är babycafé, men det lär vi märka då vi är där med andra ord.

Nu ska jag vara social med Melvin som börjar bli otolig. ♥


Bilder ifrån lördags..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback