Ändrat och klart

Tanken var att Mikaela och hennes tvillingar skulle komma förbi här idag, men det visade sig att dom varit sjuka och fortfarande inte är helt krya. Så vi kom överrens om att vi ska ses nästa vecka istället då dom blivit bättre, för jag vill ju inte riskera att jag eller Melvin blir sjuka..
Så vad planerna blir idag är frågan nu.. Jag måste i alla fall gå bort till Coop och handla våtservetter till Melvin samt duschcream. Sedan får vi se hur dagen blir, kanske ska sitta här ute på uteplatsen och mysa i gräset med min son på en filt. Det skulle vara lite mysigt, men vi får se hur det blir.

Jag har i alla fall nyss ringt och fixat om med dopet och det är nu ändrat och klart, vilket känns väldigt skönt. Om det ska bli att någon inte kan komma nu så orkar jag inte bry mig längre. Då får den/ dom personerna inte komma då..

Nu ska jag ta och umgås med min son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback