4 månader & trygg i mammas knä

Först och främt vill jag tillägna ett stort grattis till min prins som blir 4 månader idag! Stora killen.. ♥

Planerna och tankarna för idag var att jag skulle städa och fixa, men jag har inte kommit så långt ännu trotts att vi varit uppe sedan 6- 7 tiden imorse. Hur det kommer sig har jag faktiskt ingen aning om. Och anledningen till att jag inte städar nu heller är för att Melvin ligger förtillfället och sover i mitt knä så jag kommer ingen vart heller, haha. Han ser så gosig ut, och salivet bara rinner ut på mitt ben. Mmm mys verkligen! Haha..
Då han vaknar ska jag ta och ge honom mat och sedan sätta igång med städningen. För de spelar ingen roll vad klockan blir, jag SKA städa idag.

Sitter i alla fall nu och glor runt på internet på IKEAs hemsida efter någon snygg förvaringsbyrå, men hittar inte den som jag egentligen vill ha, men kanske hittar den snart. Annars får jag se om jag hittar någon annan snygg. Vill ha den här i rummet samt i lägenheten vi kommer flytta till sen (då vi fått någon).

Ska fortsätta nu och kolla runt innan han vaknar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback