Himmel & helvete

Vi är precis hem kommna och jag var på bra humör TILLS en viss person hanterar min son på fel sätt vid fel tidpunkt!!! Ibland så blir man bara så jävla irriterad. Visst passa/ titta till honom MEN gör de då på ett BRA sätt och stoppa fan inte i honom något utan min tillåtelse! Ååååh fyfan, sådanna här saker gör så jag bara vill bort här ifrån mer och mer så man slipper allt och får sitt egna liv tillsammans med Melvin och kunna njuta av det på ett heelt annat sätt.

Aja fuck de.. Jag hade i alla fall en underbar dag tillsammans med Mikaela idag hemma hos hennes mamma där vi spenderade hela dagen med både sol och bad och enormt mycket skitsnack! Haha, vilka minnen man har med denna människa alltså. Helt underbart. Det blir ju så då man känt varandra sen vi var 6 år gamla, shit 16 år det är mycket det och fler blir det hjärtat tillsammans med barnen våra!
Det blev inte så mycket solande för min del med tanke på att Melvin ville sova då solen gått i skugga och ville vara vaken då det var soligt. Men men det var mysigt det med, det kommer fler tillfällen. Melvin fick bada han med i poolen och det var lite läskigt ibörjan tyckte han men tilllslut så gick det jätte bra. Gullungen min, haha!
Vi stannade även kvar på middag och grillade kyckling och åt tzatsiki med klyftpotatis till. Hur gott som helst, men dock inte nu då man stinker bajs i munnen efter vitlöken.

Nej nu börjar klockan rinna iväg vääldigt mycket och det har blivit dags för mig att ta mig en dusch och sedan lägga mig jag med som hjärtat mitt gör. Gonatt kära vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt unge :) vem är pappan? kram

2010-07-09 @ 01:11:32
Postat av: Emily

Tack så mycket!

Vem frågar?

2010-07-09 @ 22:25:57
URL: http://legetylimee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag heter sarah har följt din blogg länge undrar om det är samma kille som du va tillsammns med förr :)

2010-07-09 @ 23:37:26
Postat av: Emily

Okej, skumt att du säger så för jag har aldrig skrivit om något ex i denna blogg....

2010-07-10 @ 00:10:36
URL: http://legetylimee.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men den du hade innan mena jag :P

2010-07-10 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback