Städförmiddag & finbesök

Moster Malin leker just nu med Melvin så jag passar på att lägga in ett inlägg medans jag är barnfri. Har haft fullt upp hela förmiddagen med att ha städat, så nu är det rentoch fräscht igen. Eller jaa bara i mtt rum då, med tanke på att det är här inne jag spenderar den mesta tiden. Visst kan jag städa resten av lägenheten också, men familjen sov och ville inte väcka dom.

Om ett tag kommer Mikaela och hennes tvillingar hit och hälsar på. Det ska bli trevligt. Hon har aldrig varit här så jag tänkte att jag ska visa henne runt lite här i området och gå ner till Lillsjön och eventuellt sätta oss där nere och låta barnen bada i sjön. Men vi får se hur vi känner och orkar. Men hit kommer dom i alla fall och det ser vi fram emot!

Nu ska jag ta och fixa iordning lunch så att jag inte blir svinhungrig sen då dom kommer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback