Svetten bara rann

Melvin har precis somnat alldeles själv till sömns och ligger nu så gulligt med öppen mun och sover. Min älskade barn som jag älskar så oerhört mycket!

Idag har vi inte varit hemma så mycket, utan vi har varit borta vid Kungsängens kyrka och kollat på lokalen samt snackat lite mer personalen där borta angående dopet. Så vi får se hur det blir nu. Håller tummarna att det ska bli så bra så. Stod och funderade hur jag skulle kunna duka upp borden och så vidare och jag kom fram till en snygg stil. Men jag tänker inte berätta något om det, för det får bli en överraskning helt enkelt.

Efter vi varit där så tog vi oss en promenad upp till centrum där min mamma skulle in på apoteket och göra lite ärenden. Då hon var klar så blev det bara att röra fläsket i rasktakt emot Lidl där jag var tvungen att handla hem lite frukost prylar som tagit slut. Man blev lite sugen på att handla sig något sött då man var där och handlade, MEN jag var stark och höll fingrarna i styr!
På hemvägen därifrån så gick jag verkligen i rask takt och det resulerade att jag kom hem heelt svettig och det bara rann av mig. Det jobbigaste var nog att Melvin vaknade precis då och ville ha mat. Jätte mysigt liksom, haha stackaren!
Jag känner mig stolt som tog mig den låånga raska promenaden idag och fler sådanna kommer det att bli.

Nu är det dags att hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback