Planen gick åt skogen

Har precis badat Melvin och samtdigt duschat mig själv, fyfan va härligt det var! Nu ligger han och sover så mysigt så jag tänkte passa på att skriva några rader innan han vaknar til liv igen, vilket är nog rätt så snart.

Vi (jag) hade tänkt att ligga och sola idag, meen då jag väl skulle lägga mig och sola så blev Melvin inte på så bra humör (som alltid med andra ord) så jag var tvungen att trösta honom och ge honom mat hundra gånger om tills att han väl somnade. MEN då jag skulle lägga mig och sola så är solhelvetet borta! Hela himlen är full med moln.. Snacka om att jag blev irriterad! Och när den väl kom fram igen så är den bakom träden på tomten så att det inte går att sola i alla fall. Så hela min plan för idag med at sola och allt gick åt helvete, men men. Bättre försök imorgon!

Vad vi ska göra nu ikväll är inte så mycket mer än att vi ska mysa och kramas hela kvällen lång tills att Melvin somnat för kvällen och jag eventuellt ska slå på en film och glo på. Har ju en del filmer på datorn men dom måste ju kollas på också och inte bara ligga där! Hoppas bara inte att han somnar sent så att det inte blir av eller att jag fastnar vid något som alltid..

Nu är det dags att för mig att börja med middagen för jag är svinhungrig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback