Mys eftermiddag vid Lillsjön

Vi har för en stund sedan kommit hem ifrån Lillsjön där vi har spenderat hela eftermiddagen/ kvällen tillsammans med moster Malin och hennes kompis Veronika. Vi gick dit vid 16- tiden har jag för mig klockan var och gick förbi Lidl innan och handlade med oss chips, choklad, pistage nötter och cola som vi skulle ha och "fika" med nere vid sjön. Dock hade vi inga muggar/ glas till colan så vi fick halsa direkt ifrån flaskan och det gick lika bra det!

Vi satt/ låg i solen och spanade in både den ena och den andra människan och påpekade ett och annat om dom. Att man alltid ska göra det egentligen, fattar inte varför man blir så ibland att man ska kommentera andras "fel" och sedan fnissa lite grann. Inte för att man menar något illa, för man tycker ju synd om folken men endå så tycker man det är roligt. Så man är skapt egentligen..

Vi hade det i alla fall oerhört mysigt och vi ska kanske dit igen nu i helgen. Men det beror på vädret och hur vi mår och känner oss.

Juste, idag fick jag hem kom två stycken stoora kollage som jag beställde förra veckan och dom blev verkligen ur snygga! Tyvärr kan jag inte ta kort på dom och lägga upp ÄN för det är vissa personer som inte får veta hur de ser ut ännu. Men jag visar er dom då personen fått den. Eller ena kanske jag kan visa er som är till mig själv för det gör ju ingen skada.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh va fin.. =) vart beställde du de? Vilket land kommer melvin från? han ser så exotisk ut hehe =P

2010-07-10 @ 11:57:37
Postat av: Emily

Beställde den på extrafilm.se

2010-07-10 @ 16:53:16
URL: http://legetylimee.blogg.se/
Postat av: linnea

okej men ska du svara på min fråga eller hehe :p

2010-07-11 @ 20:04:12
Postat av: Emily

Varför ska jag? Du märkte väl att jag inte svarade och de innebär att jag inte tänker svara.

Och varför undrar du?

2010-07-11 @ 21:45:31
URL: http://legetylimee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du e så patetisk människa så de finns inte...

2010-07-11 @ 23:32:52
Postat av: Emily

Du kallar mig patetisk när du själv inte kan stå för vem du är och kallar dig själv för "Linnea", "Sarah" och "Anonym".. Väldigt moget!

2010-07-12 @ 11:32:45
URL: http://legetylimee.blogg.se/
Postat av: Anonym

för du skulle skita på dig om du visste vem jag va din lila orre

2010-07-12 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback