Man glömmer liksom bort

God eftermiddag allesammans!

Idag blev det en tidig morgon för oss. Vi klev upp redan vid 8- tiden och har sedan dess bara myst och snuttat tillsammans i sängen tills för någon timme sedan då lilla Melvin somnade. Han har sovit i ett bra tag nu, drygt 3 timmar, och det är skönt att han sover längre nu och äter då och då. Dels för att det kanske håller i sig på natten så som det gör på dagen.

Vad vi ska göra idag är inte så mycket mer än att vara hemma och ta det lugnt. Fast lite senare idag ska vi ta oss en promend bort till Coop och handla en babysiter till Melvin och eventuellt lite gott till mig. Behöver lite energi påfylling så jag ska köpa hem lite så att det finns tillgängligt hemma, hade jag tänkt. :)

Juste, kom precis på att jag inte har ätit någon frukost ännu. Hmm kanske ska ta och äta någonting medans lillfisen ligger och sover. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback