Vi får hålla tummarna

Idag var vi på återbesök på danderyds sjukhus (igen!) för att kolla Melvins gulhet som han har sedan han föddes. Vi har varit där tidigare på ett besök och kollade värdet på honom och då var det lite högt och idag var de högre än senast. Varför det är högre är konstigt med tanke på att mjölkproduktionen är som den ska, han äter som han ska och hans bajs är också som de ska. Så vad är det som är problemet?! Klart man blir orolig om vad och varför det är som de är. Både BM på bb-hotellet och mamma säger att det inte är något farligt alls utan att han kommer få sola solarium (om det nu blir värre) för att dämpa gulheten. Behandlar man det i tid så kan de försvinna, och om inte så kan de riskeras att bli problem med njurarna (har jag för mig att de sa). Men jag hoppas att de har dämpat sig tills på torsdag då vi ska dit igen på ett återbesök. Vi får hålla tummarna om att det visar possitivt resultat!

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min älsklng som ligger och sussar så gott redan! ♥

Att åka vagn är mycket uppskattat, för när jag stannar den så börjas gnällandet och då vill han att jag ska fortsätta att gå. Det guppar ju så skönt när man ska sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så mysigt! Jag är så avundsjuk. Önskar jag bodde närmre, man snart så <3

2010-02-24 @ 00:43:08
Postat av: Therese

Det vr såklart jag som skrev :)

2010-02-24 @ 00:44:22
URL: http://Teml.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback