Invigning av vagnen

Idag invigde jag och Melvin vagnen med att åka upp till centrum och gå på en ungmamma grupp. Det känns lite nervöst om jag ska vara ärlig. Visst jag har kört runt på vagnen här hemma och så, men det är liksom inte samma sak med att gå utomhus med vagnen och dessutom ha honom inuti den. Sedan var de även svårt att veta hur mycket kläder jag skulle sätta på honom med tanke på att det var -20 grader ute. Vill ju inte att han ska frysa och inte heller bli för varm. 

När vi väl var redo att gå ut så kändes det så sjukt att gå ut med vagnen, vet ej varför men de sant. Hela vägen till mamma gruppen kändes det konstigt. Det var inte förens på hemvägen som det kändes "normalt". Som sagt sjukt, men sant.
Ska ta och gå ut med honom på en promenad imorgon så att jag "vänjer" mig vid att gå med den.

Just nu gör vi inte så mycket här hemma. Melvin ligger och sover som en liten korv här brevid mig efter att ha bråkat en stund tidigare. Jag sitter här framför datorn men ska strax stänga av den och lägga mig och sova, känner att det behövs efter dessa dagar med endast enstaka timmars sömn. Ska nog framöver ta och vila mig på dagen tillsammans med Melvin då han sover så att jag orkar mer och inte är såhär död som jag är nu.

Dags att glo runt här på datorn lite snabbt innan lampan släcks för idag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback