Redan 10 kilo?!

Ska alldeles strax ta och lägga mig bredvid min ägodel och bara mysa. För imorgonbitti vid 9- tiden så kommer mammas väninna förbi och hämtar mig och Melvin eftersom vi ska in på återbesök igen på danderyd. Och snäll som hon är så kör hon oss dit, hon skulle även in till stan vid den tiden så det passade utmärkt att jag åker med de in då. Skönt säger jag bara, dels för att det går mycket snabbare att åka bil än att åka pendeltåg och tunnelbana speciellt nu när det är snökaos ute!

Juste, ställde mig på vågen förut idag efter att jag hade tagit mig en kvällsdusch och det visade 80 kg, vilket innebär att jag redan har gått ner 10 kilo!? Whaat liksom, 10 kilo det är mycket! Hur och när försvann de?! Haha, ingen är gladare än jag. Det kanske kommer gå fort att  få bort dessa 20 kilona som är kvar endå, med tanke på att 10 kilo är borta på bara en vecka. Man kan ju alltid hoppas! ;)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och mysa lite sen sova.
Måste ha krafter för morgondagen, så god natt på er!

Att få se dig le får hela mig att fyllas med både värme och lycka. ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi så sööt han är=) jag har köpt samma body till min bebis.

2010-02-25 @ 18:59:28
URL: http://www.metrobloggen.se/reelee

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback