Mys dagar

Vi ligger just nu i sängen och ska sova för kvällen hade vi tänkt, eller rättare sagt så ligger redan Melvin och sover och jag ska alldeles strax stänga av och sova jag med. Är helt slut ifrån idag, trotts att vi bara varit hemma och tagit det lugnt idag. Valde att vi skulle ha en mys hemma dag och inte springa ut på massa ärenden och den har varit helt underbar! Kommer antagligen att ha det imorgon med, med tanke på att jag inte läkt helt och hållet nertill och det känns när vi är ute i kylan om man säger så. Så det är liksom lika bra att stanna inne i värmen tills att det har blivit nogorlunda "normalt" igen, så att ingenting händer.

Dags för att lägga sig brevid Melvin i sängen nu och gosa ett tag innan man somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback