Varför vakna nu?

Har precis kommit upp ifrån ett varmt och härligt bad och ska strax ta och krypa ner i sängen. Det är en lång dag imorgon också.

Då vi var hemma hos Sandra och Ticke förut idag så satt vi och snackade en stund och log oss en liten fika, innan vi var tvugna att gå. Melvin började bli gnällig på grund av att han skulle egentligen sovit middag då. Så vi gav oss helt enkelt av och gick emot öppna förskolan INNAN han somnade så att jag kunde ta med mig blanketten hem med fotografierna som jag ska välja ut. Men ännu har jag inte hunnit kolla på lappen, men ska göra det nu innan jag lägger mig faktiskt.
Sedan blev det att ta bussen hem direkt och ge lillskrutten mat, eftersom jag inte hade med mig någon middag. Därefter blev det sängen för honom så nu sover han gott. Eller jaa han håller typ på att vakna nu?!? Fattar inte hur det kommer sig att han börjar vakna om nätterna nu? Han som sovit så bra på senaste? Kanske är det tänder? Eller är det för att han åt lite till middag? Eller börjar han bli sjuk igen?
Något sjukt är det i alla fall...

Nog och det, nu är det sängen som lockar för min del. Gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback