Gnälligare unge får man leta efter!

Den lilla skrikiga ungen har precis somnat och det känns vääldigt skönt. För den senaste timmarna har han gnällt, skrikit och varit allmänt kinkig. Så det är skönt att få lite lugn och ro nu om ni förstår.

Pulkapromenaden gick bra idag och Melvin somnade då vi var ute och gick. Stackaren var helt slut. Så jag fick göra det bästa med att bädda ner honom i sittpulkan, men det gick så bra. Han sov inte så länge, kanske bara i 20 minuter men det var bättre än inget.
Sedan fick det bli bussen hem på grund av att det snöade och ville inte Melvin skulle bli kall.

Sedan har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Malin kom hit och var här en stund och sedan hände en olycka och hon stack.
Därefter har vi bara varit hemma och tagit det lugnt och lekt då lillskiten varit på hyfsat humör det vill säga.

Om ett tag ska även jag ta och lägga mig. Jag känner att jag behöver en tidig kväll och den kvällen får bli idag. För jag vet att nyår inte kommer bli en varken lugn eller tidig kväll. Så det är lika bra att samla kraft redan nu.

Jaha, då vaknade Grinungen nyss och ligger och skriker.. VA FAN HÄNDER?!



Kommentarer
Postat av: malin t

BILDEN NÄR HAN BÖRJAR GRÅTA HAHAHHAAHA JAG DÖR! Mosters lillskit! <3

2011-01-03 @ 15:25:35
URL: http://tegelunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback